Zarządzający siecią może z dowolnego miejsca szybko sprawdzić i porównać sprzedaż wybranych produktów lub grup produktowych dla różnych lokali lub przedziałów czasowych. Za pomocą dowolnej przeglądarki baza systemu Centrum Gastro uzyskuje dostęp do bazy poszczególnych punktów sprzedaży i pobiera dane bezpośrednio z terminali POS.
Wszechstronne centrum informacji
Centrum Gastro to idealny system dla osób zarządzających rozbudowaną siecią punktów sprzedaży zapewniający managerom analizę szczegółowych danych sprzedażowych bez konieczności bezpośredniego odwiedzania każdego lokalu czy przesłania danych.
Gastro w sieciach gastronomicznych
System Gastro może być wykorzystywany w sieciach gastronomicznych.
Dane z lokali gastronomicznych przesyłane są do systemu centralnego zarządzania dla sieci gastronomicznych - Centrum Gastro. W systemie dostępne są szczegółowe rejestry dokumentów z lokali w sieci. W oparciu o nie tworzone są raporty z działalności sieci lokali gastronomicznych – w tym ranking sprzedaży, raporty rentowności grup dań i poszczególnych produktów.
Niektóre funkcje programu CENTRUM GASTRO
Przegląd wszystkich dokumentów w restauracjach – sprzedaży, zakupów, magazynowych, inwentaryzacji.
Dostęp do informacji o kontrahentach sieci restauracji.
Grupy lokalizacji, pojedyncze lokale, sprzedaż, zakupy, efektywność;
Informacje do rozliczenia opłat franczyzowych.
Prezentacja graficzna, tabele, wydruki, rankingi.
Porównania okresów, produktów, grup, przekrojowe raporty.
Unikalne cechy programu:
Kontroluje wszystkie koszty - nie tylko surowce;
Prosty i intuicyjny w obsłudze;
Odpowiedni dla gastronomii ogólnej i sieciowej;
Minimum wprowadzania danych – maksimum analiz.
Narzędzia managera
Oprócz wielu analitycznych funkcji, Gastro Finanse to także podstawowy niezbędnik managera zawierający proste i intuicyjne narzędzia wspierające codzienną pracę, np.:
Grafiki pracownicze – efektywnie planuj prace z jednoczesnym prognozowaniem kosztów personalnych;
Kalkulator marż – korzystaj kiedy tworzysz nowe dania lub całe menu;
Inwentaryzacja dzienna – doskonałe narzędzie do wyrywkowej kontroli surowców;
Raport kasowy – kontroluj obrót i stan gotówki w firmie;
Druki – korzystaj z wzorów umów i druków wewnętrznych dla gastronomii.
Zbiór narzędzi managera to doskonałe uzupełnienie części analitycznej programu. Restaurator w jednym miejscu gromadzi zarówno narzędzia do analizy oraz do codziennej pracy managera, czy właściciela firmy gastronomicznej.
Cena netto za aplikację.
Oprogramowanie
Opcja z zakupem przez klienta (własny serwer klienta) Cena netto
Aplikacja 4990,00 zł
Licencje Cena netto
1 - 10 lokali (cena dla 1 lokalu) 490,00 zł
11 – 20 lokali (cena dla 1 lokalu) 450,00 zł
Powyżej 20 lokali (cena dla 1 lokalu) 390,00 zł
Oprogramowanie Opcja z hostingiem (serwer firmy Softech)
(klient otrzymuje serwis no limit i aktualizację gratis)